Cze 10, 2018

Posted in Aktualności, Grupy i wspólnoty, Parafialna Wspólnota Młodzieżowa

Festiwal Młodych 25-28.06.2018

Zapraszamy na spotkanie Młodych Archidiecezji Wrocławskiej NIE BÓJ SIĘ DUCHA w Sulistrowiczkach od 25 do 28 czerwca 2018 r (poniedziałek-czwartek). Jeśli chcesz:

  • spotkać młodych ludzi w Twoim wieku
  • poczuć, że ze swoimi problemami nie jesteś sam
  • zmierzyć się z najważniejszymi życiowymi pytaniami
  • uczestniczyć w koncercie chrześcijańskiej muzyki
  • poczuć urok Pisma świętego
  • otworzyć się na działanie Ducha Świętego
  • doznać Bożego Miłosierdzia
  • umocnić swoją wiarę – SPRÓBUJ!

Tutaj znajdziesz szczegółowy program. Aby dołączyć do naszej grupy zapoznaj się z regulaminem, dostarcz mi wypełnione i podpisane przez rodziców/opiekunów oświadczenie oraz dane konieczne do rejestracji najpóźniej do 18.06.2018 r.

ks. Grzegorz Pazdro
w razie pytań napisz: GrzJanPaz@gmail.com

Informacje od Organizatorów po zgłoszeniu grupy:

Odnośnie namiotów, to już jest Wasz wybór. Organizatorzy ze swojej strony zapewniają miejsce w namiotach dla wszystkich zapisanych ale jeżeli ktoś woli zabrać swój, to oczywiście może to zrobić. Nie będzie problemu ze wcześniejszym wyjechaniem, jeśli ktoś nie może być na całości. Wystarczy żeby przy rejestracji ta osoba to zgłosiła. Poniżej mail, który Organizatorzy wysyłają do wszystkich uczestników z kilkoma informacjami.

Szczęść Boże!

Nasze rekolekcje pod hasłem „NIE BÓJ SIĘ DUCHA” w Sulistrowiczkach już niebawem (25-28.06.2018), dlatego poniżej wysyłamy Ci garść informacji, aby dobrze się przygotować do spotkania 🙂
 
Każde spotkanie ma swoje ramy formalne i tak u nas każdy z uczestników, przyjeżdżając na festiwal, zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu spotkania (znajduje się w załączniku). Każdy niepełnoletni uczestnik musi posiadać pisemną zgodę rodziców/opiekunów (wzór w załączniku, może być napisana ręcznie, ale ważne, żeby zawierała informacje zgodne ze wzorem). Wysyłamy także plan spotkania, aby każdy mógł się psychicznie przygotować na moc zaplanowanych atrakcji. 😉
 
Co należy zabrać:
-śpiwór (noclegi, będziemy spać w namiotach wojskowych na łóżkach polowych), warto zabrać też karimatę albo koc, ponieważ w programie spotkania jest plenerowy pokaz filmowy :),
-dobry humor,
-ubranie i środki higieny osobistej na cztery dni 🙂 w tym kurtka przeciwdeszczowa i odpowiednie obuwie, najlepiej sportowe (będziemy wspinać się na Ślężę, może nie ma ona imponującej wysokości, ale to jednak góra i w japonkach się na nią nie uda wejść 🙂 ,
-dobry humor,
-jeżeli ktoś ma indywidualną dietę, to należy zabrać ze sobą jedzenie na całe spotkanie, ponieważ wyżywienie będzie bardzo smaczne, to jednak takie samo dla wszystkich uczestników bez wyjątku,
– dobry humor,
-zgody rodziców (niepełnoletni),
-więcej dobrego humoru,
-latarkę,
-jeżeli ktoś nie zabierze dobrego humoru, to na pewno na miejscu znajdzie się ktoś, kto się podzieli swoim 😀
 
Jak dojechać:
Rejestracja uczestników rozpocznie się w poniedziałek 25.06.2018 od godziny 10 na terenie CENTRUM SZKOLENIA WOLONTARIATU CARITAS ARCHIDIECEZJI WROCŁAWSKIEJ (ul. Świdnicka 18, 55-050 Sulistrowiczki). Dojazd z Wrocławia najłatwiej  znaleźć na stronie: 
 
Uff… to chyba najważniejsze informacje. Już nie możemy się doczekać spotkania z wszystkimi uczestnikami. W razie jakichkolwiek wątpliwości piszcie do nas 😀 Warto także śledzić nasze wydarzenie na fb https://www.facebook.com/events/391044508079030/
 
Do zobaczenia 🙂
Z Panem Bogiem!
 
Organizatorzy

Cześć ! 🙂 Piszę w sprawie scholi do której się zapisałeś/aś. Z racji, że się nie znamy musimy przećwiczyć wszystkie pieśni i ustalić wspólne wersje. W związku z tym mam ogromną prośbę (w trakcie festiwalu może nie być na to czasu) oczywiście w ramach możliwości. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś mogła/mógł przyjechać dzień wcześniej, a dokładnie 24.06 (niedziela) o godz 19.00. W tedy na spokojnie wszystko ustalimy 🙂 Bardzo proszę, abyś dał/a znać do 22.06(piątek) czy dasz radę przyjechać, to dla mnie bardzo ważne ! Myślę, że tak jak ja chcesz, aby wszystko wyszło pięknie ! 🙂 Oczywiście nocleg będzie zapewniony. Radzę wziąć coś do jedzenia na ten jeden wieczór i oczywiście wszystkie swoje bagaże na czas rekolekcji. Jeśli grasz na jakimś instrumencie to weź go ze sobą ! PS: w załączniku śpiewnik Pozdrawiam Martyna Jabłońska dyrygent scholi :))

Załącznik

Wersja do druku